Kuulokojeiden ja apuvälineiden korjauttaminen - Potilasohjeet
Tays kuulokeskus
Potilasohje 55.56.03
Kuulokojeiden ja apuvälineiden korjauttaminen
Kuulokojeen voi jättää korjattavaksi odotustilassa 4 olevaan postilaatikkoon tai lähettää postitse hyvin pakattuna kuulokojehuoltoon. Korjaukseen toimitettavan kojeen mukana tulee olla käyttäjän nimi, henkilötunnus, ongelmankuvaus ja miten koje halutaan palautettavan (osoite/nouto).
Tarpeettomiksi käyneet kuulokojeet ja kuulonapuvälineet tulee palauttaa kuulokeskukseen. Mainitse saatteessa miksi apuväline palautuu.
Postiosoite
Tays kuulokeskus, Kuulokojehuolto, Biokatu 12, 33520 Tampere
Käyntiosoite
Tays kuulokeskus, Biokatu 12, 33520 Tampere (Finn-Medi-rakennus 5, 3. kerros)
Asiointi kuulokeskuksen kuulolaitehuollossa
Kuulokojeisiin tai korvakappaleisiin liittyvissä ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä meihin sähköisesti OmaTays hoitokeskustelujen kautta tai puhelimitse.
OmaTaysin hoitokeskustelujen kautta voit lähettää tietoturvallisesti viestejä Taysin hoitoyksiköihin. OmaTays-palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella osoitteessa www.omatays.fi. Kirjautumisen jälkeen päävalikosta valitaan kohta ”Hoitokeskustelut”. Kun viestiisi on vastattu, saat saapuneesta viestistä herätteen sähköpostiisi. Palvelu ei sovellu kiireellisten asioiden hoitamiseen. Sähköisestä OmaTays- järjestelmästä ei ole toistaiseksi mahdollista varata aikaa.
Hoitokeskustelun käyttöä varten tarvitset PIN-koodin:
- Kuulokeskus, huoltopalvelut/korvakappaleasiat 6940
- Kuulokeskus, audionomit/kuulokojeasiat 6654
- Kuulokeskus, kuntoutusohjaaja 7512
- Kuulokeskus, istutekuntoutus 2569
Kuulokojehuollon puhelinnumero on 03 311 65208. Käytössämme on takaisinsoittojärjestelmä, toimi nauhoitteen ohjeiden mukaisesti ja soitamme sinulle takaisin.
Ajanvaraaminen muissa asioissa
Ajanvarausta koskevissa asioissa (esimerkiksi säätöajan varaaminen), soita numeroon
03 311 66714. Puhelu ohjautuu vastaajaan. Toimi nauhoitteen ohjeiden mukaan. Soitamme sinulle takaisin.