Päivitetty 15.1.2025

Tays kuulokeskus
Potilasohje 55.56.03

Kuulokojeiden ja apuvälineiden korjauttaminen

Kuulokojeen voi jättää korjattavaksi odotustilassa 4 olevaan postilaatikkoon tai lähettää postitse hyvin pakattuna kuulokojehuoltoon. Korjaukseen toimitettavan kojeen mukana tulee olla käyttäjän nimi, henkilötunnus, ongelmankuvaus ja miten koje halutaan palautettavan (osoite/nouto).

Tarpeettomiksi käyneet kuulokojeet ja kuulonapuvälineet tulee palauttaa kuulokeskukseen. Mainitse saatteessa miksi apuväline palautuu.

Postiosoite
Tays kuulokeskus, Kuulokojehuolto, Biokatu 12, 33520 Tampere      

Käyntiosoite
Tays kuulokeskus, Biokatu 12, 33520 Tampere (Finn-Medi-rakennus 5, 3. kerros)

Asiointi kuulokeskuksen kuulolaitehuollossa

Kuulokojeisiin tai korvakappaleisiin liittyvissä ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä meihin sähköisesti OmaTays hoitokeskustelujen kautta tai puhelimitse.

OmaTaysin hoitokeskustelujen kautta voit lähettää tietoturvallisesti viestejä Taysin hoitoyksiköihin. OmaTays-palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella osoitteessa www.omatays.fi. Kirjautumisen jälkeen päävalikosta valitaan kohta ”Hoitokeskustelut”. Kun viestiisi on vastattu, saat saapuneesta viestistä herätteen sähköpostiisi. Palvelu ei sovellu kiireellisten asioiden hoitamiseen. Sähköisestä OmaTays- järjestelmästä ei ole toistaiseksi mahdollista varata aikaa.

Voit asioida kanssamme sähköisesti OmaTaysin hoitokeskustelu-palvelussa. Voit ottaa yhteyttä silloin, kun sinulle sopii. Vastaamme yhteydenottoihin kahden arkipäivän kuluessa. Kirjaudu hoitokeskusteluun www.omatays.fi.

Kuulokojehuollon puhelinnumero on 03 311 65208. Käytössämme on takaisinsoittojärjestelmä, toimi nauhoitteen ohjeiden mukaisesti ja soitamme sinulle takaisin.

Ajanvaraaminen muissa asioissa

Ajanvarausta koskevissa asioissa (esimerkiksi säätöajan varaaminen), soita numeroon
03 311 66714. Puhelu ohjautuu vastaajaan. Toimi nauhoitteen ohjeiden mukaan. Soitamme sinulle takaisin.